№
п/п
|
Складові ТС |
Самоаналіз складових |
1 | Загальні цінності особистості | Духовність, гуманність |
2 | Особистісні якості | Відповідальність, цілеспрямованість |
3 | Професійні якості | Досконале знання предметів, методичний хист |
4 | Пріоритети професійної діяльності | Об’єктивність, компетентна зорієнтованість, творчо-збагачений досвід |
5 | Інноваційна діяльність | Інтерактивне навчання, мультимедійні технології навчання |
6 | Педагогічно вагомі «знахідки», «родзинки» | Психолого-педагогічний стимул до вивчення предметів, робота з використанням ІКТ |
7 | Найбільш розвинені характерологічні здібності |
Відповідальність, працездатність, активність
|
8 | Рівень розвитку творчих здібностей | Достатній |
9 | Яскраво виражені специфічні риси | Наполегливість у досягненні поставленої мети, толерантність |
10 |
Рівень володіння і виконання посадових
зобов’язань, програмових вимог
|
Достатній |